Chì sò e caratteristiche di un bon drenu di pavimentu?

U drainu di pavimentu hè una interfaccia impurtante chì cunnetta u sistema di tubi di drenaje è a terra interna.Cum'è una parte impurtante di u sistema di drenaggiu residenziale, a so prestazione affetta direttamente a qualità di l'aria interna, ancu vitale per u cuntrollu di l'odore di u bagnu.

U funziunamentu spiciali di drenaje di pavimentu: esclude l'acqua di a superficia, macchie d'acqua, cose solidi, cose di fibra, capelli, facili di dipositu, etc .Floor drain deve avè quattru caratteristiche: drenaje veloce, prevenzione d'odore, prevenzione di bloccu, faciule da pulisce.

1.Corpo principale: selezziunatu standard HPB59-1 ottone d'alta qualità, forgiatura stampata rossa, stampatura integrata, utilizendu u centru di trasfurmazioni automaticu CNC più avanzatu di u mondu raffinatu da.

2.Panel: Disegnu addensatu, 70 anni d'usu ùn colapsà micca, materiale reale, grinding fine carving, finitura di u bordu internu, cusì chì u pannellu è u corpu principale strettu, tuttu u disignu chamfer, facenu u pruduttu più arrotondatu piglià micca tagliatu. mani, proporzione cava di 50% di designu, drenaje rapidu è pò filtrà in modu efficace i capelli è altri sundry.

3.Floor drain core: l'usu di materiale ABS di qualità aviazione, drenaje di gravità meccanica, l'usu di u principiu di equilibriu di gravità inversa, per risolve u drenu di pavimentu di sigilli d'acqua faciule da bluccà u drenaje lento, drenaje di u pianu di aspirazione magnetica di primavera longu faciule à fallimentu è altri. prublemi tecnichi.Disegnu integratu di filtru è core, faciule da pulisce, faciule da installà, grande spostamentu, drenaje più veloce, spustamentu finu à 40L/min

1
3
4
6
FILTRE

"Fenggai floor drain" di DAQIU Sanitary pò risolve tutti questi prublemi.Avemu fattu una prova, andemu à verificà!

U nostru posizionamentu di l'impresa: tuttu in rame non standard leader di scarico di pavimentu Seiko

Cuntinuemu à pionieri, currendu in u sviluppu di l'industria più avanzata, Da u migliuramentu di a tecnulugia à u cuncepimentu prufessiunale, crescemu rapidamente è cresce in prima linea di a fabricazione intelligente di a Cina; Da Seiko à a fabricazione multi-categoria, cuntinuemu à a ricerca è u sviluppu, Tour in l'avanguardia di una qualità eccellente; Da l'innuvazione di u produttu, a custruzione di a marca, l'espansione di u canali, a vendita di u terminal à a nova custruzzione di u mudellu di cummerciale di piccu di drenu di u pianu di a minera, chì guidanu u grande futuru di drenu di pavimentu Seiko non standard.


Tempu di Postu: Apr-07-2022