L'infurmazioni più recenti nantu à a mostra

Kitchen&Bath China 2022 hè urganizatu da Shanghai Global Company.

Questa mostra si terrà l'8 di ghjugnu 2022,una volta à l'annu.

Indirizzu:Shanghai New International Expo Center, No 2345 Longyang Road, Pudong New Area, Shanghai, China.

Nr. di cabina:E6A48, Benvenuti à visità!

3

Hè stimatu chì l'area di esibizione ghjunghje à 210 000 metri quadrati, u numeru di visitatori ghjunghje à 180 000, è u numeru di espositori è marche participanti ghjunghje à 6 000.

1 (2)
3 (2)

Kitchen&Bath China hà da cuntinuà à esse tenutu in Shanghai New International Expo Center, è u travagliu di riservazione di mostra cuntinueghja à esse in piena prugressu.Questu ùn hè micca una fiera cummerciale ordinaria - basatu in Shanghai, di fronte à u mondu, serve tuttu u paese. micca tantu una esposizione di l'industria di a cucina è di u bagnu cum'è una cima di l'industria di a cucina è di u bagnu;Idda rapprisenta micca solu a prufundità, a larghezza è l'altitudine di u sviluppu di l'industria di a cucina è di u bagnu chinesa, ma ancu crea a tendenza mainstream di u sviluppu di l'industria di a cucina è di u bagnu cinese.

Accessori per l'hardware di u bagnu di a cucina: tutti i tipi di rubinetti, sanitari, doccia, bagnu integrale, bagno turcu di computer, sauna, surf, massaggi, sunroom, piscina, divertimentu, specchiu è accessori di hardware di bagnu, etc.

4 (2)

Accessori per l'hardware di u bagnu di a cucina: tutti i tipi di rubinetti, sanitari, doccia, bagnu integrale, bagno turcu di computer, sauna, surf, massaggi, sunroom, piscina, divertimentu, specchiu è accessori di hardware di bagnu, etc.

2 (2)
qfqwfqw

6000 famosi fabbricanti di 34 paesi è regioni anu participatu à a mostra, cù una superficie di mostra record di 210.000 metri quadrati.Tutta a mostra hà un altu livellu di espositori, una grande scala di l'esposizione, è un altu livellu di servizii prufessiunali.L'autorità di l'industria consideranu unanimu cum'è l'esposizione principale in l'industria."Ùn bisognu di attraversà per andà in l'esteru, ponu tistimunià a cucina glubale, i prudutti d'alta qualità chì difendenu u bagnu" hè u visitatore à "Hutch difende l'esposizione" valutazione obiettiva.Duranti a sessione di 4 ghjorni, u numeru di visitatori superò 179.700.Sicondu u sondaghju di mostra di 65,95% di u situ, a quantità di transazzione hà righjuntu 13,403 miliardi di YUAN, cumpresu u valore di l'esportazione di noi $ 784 milioni, chì era un successu brillanti.

Hè Hutch Chinese difende u scambiu trà u sviluppu di l'industria è u peer internaziunale, u cummerciu è u studiu custruitu un palcuscenicu spettaculu fiore.


Tempu di Postu: Apr-07-2022